Friday, December 31, 2010

gudBye 2010.. welkam 2011..



Skjp je ms b'lalu.. esok dh msk thn 2011.. usia aku pn dh b'tukar 3 kt dpn tu.. hik3x.. mcm xcaye.. maklumla.. rs mcm muda lagik.. hahhaha.. ble msk thn baru, sumer owg sibuk cite psl azam baru.. ntah la, aku xpnh plak ttpkan azam aku.. tp merancang tu ader arr.. azam aku juz nk jd lebih baik dr thn2 yg lepas je.. yg lain tu.. aku ikut je.. heee..

Ada 1 je azam/impian aku yg xkesampaian lg.. nk ader baby.. huhu.. kosong sungguh la hidup ni tanpa tangisan anak kecil.. jelesnyer ngan member2 yg anak dh b'deret tu.. tp aku pasrah.. mungkin ader hikmah disebalik apa yg b'lk ni.. Mungkin Allah nk aku sudahkan dulu blaja n betul2 b'sedia utk tanggung amanah drNya.. Insya-allah, 2011 ni abis blaja.. jd aku dh bleh b'usaha utk ke arah itu.. ;P

Hopefully.. segalanya b'jln ngan lancar thn hadapan.. SEE U.. babai..

No comments:

Post a Comment