Sunday, May 9, 2010

Selamat Hari Ibu



wahhh... lama giler aku xmenulis kt cni.. tu la, org ada blog, aku pn nk jgk.. tp xtertulih2x.. bkn apa, xdak idea nk tulihh.. sbnrnya ada, tp xterluahkan.. sbb ble stat je nk taip, mata aku dh bergenang.. ermm.. sensitif sgt aku ni.. huhuhu

pada zahirnya org tgk aku ni happy je kan.. tp dlm ati aku je yg tahu.. mungkin ada la 3-4org yg tau cte2 sedey aku.. yg lain tu asyik b'teka-teki sendiri.. biarkan lah.. kalo aku cite pn, kang ada plak kata aku ni mntk simpati.. biarlah aku tanggung sendiri.. balik umah nangis sorg2.. xdak sapa yg tau..

9 Mei.. Hari Ibu.. semua org wish utk ibu@mak@ummi@mama.. bg yg dah jd mak, mesti bess saat mcm ni kan.. ada org wish selamat ari ibu.. aku?? dh nk masuk 8 thn ms b'lalu, tp masih lom lg dpt title tu.. yup.. mmg sedih.. teramat sedih.. tp aku terima hakikat tu.. Allah belom bg rezeki tu kat kami.. mungkin ada hikmah disebalik sumer ni.. Untuk kengkawan yg sama mcm aku.. sama2 lah kte b'doa n b'sabar dugaan ni.. Insya-allah, mungkin ada yg lebih utk kte dimasa akan datang..

No comments:

Post a Comment